2311 244088 (Καθημερινά 9:00-17:00)     Επικοινωνία

0item(s)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Product was successfully added to your shopping cart.
5

Αλλαγή / Επιστροφή Χρημάτων

1. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Ο πελάτης του www.elegrina.gr έχει το δικαιώμα εντός 14 ημερολογιακών ημερών να ζητήσει αλλαγή του προιόντος για τους παρακάτω λόγους.

A) Αλλαγή μεγέθους
B) Αλλαγή χρώματος
C) Αλλαγή σχεδίου
D) Λάθος κατά την αποστολή ή παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος *

Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει την εταιρία για το αίτημά του είτε μέσω email στο info@elegrina.gr είτε τηλεφωνικά στο 2311 244088, υποδεικνύοντας το προϊόν που θέλει να αλλάξει και το νέο προϊόν που επιθυμεί. Η εξυπηρέτηση πελάτων θα καταχωρήσει το αίτημά του προς αλλαγή και θα ζητήσει από τον πελάτη τα παρακάτω στοιχεία: Κωδικό παραγγελίας, κωδικό προϊόντος που θέλει να αλλάξει, κωδικό νέου προϊόντος.

Ο πελάτης θα συσκευάσει το προιόν μαζί με το αποδεικτικό αγοράς και την Φόρμα Αλλαγής και η κούριερ θα έρθει να του παραδώσει το νέο σχέδιο και να παραλάβει το παλιό (ανταλλαγή χέρι με χέρι).

*Στην περίπτωση που ο πελάτης παρέλαβε ελαττωματικό ή λάθος προϊόν, θα πρέπει να αποστείλει φωτογραφίες του προϊόντος.

Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής ο πελάτης θα καταβάλει 5,00€ έξοδα αλλαγής.

Υπενθυμίζουμε πως για να γίνει δεκτή η αλλαγή το προϊόν θα πρέπει να είναι στην εργοστασιακή του κατάσταση με την συσκευασία του και το αποδειτικό αγοράς. Σε διαφορετική περίπτωση η αλλαγή δεν θα γίνεται αποδεκτή και θα επιστρέφει στον πελάτη.

Ο τρόπος αλλαγής είναι ο συγκεκριμένος και μόνο. Η εταιρία δεν θα κάνει δεκτό σε καμία περίπτωση δέμα που αποστέλλεται από τον πελάτη αυθαίρετα και χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση.

2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ/ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ.

Ο πελάτης του www.elegrina.gr έχει το δικαιώμα εντός 14 ημερολογιακών ημερών να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για οποιοδήποτε λόγο.

Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει την εταιρία για το αίτημά του μέσω email στο info@elegrina.gr και τηλεφωνικά στο 2311 244088, υποδεικνύοντας το προϊόν που θέλει να επιστρέψει και τον λόγο που δεν τον ικανοποίησε. Η εξυπηρέτηση πελάτων θα καταχωρήσει το αίτημά του και θα ζητήσει από τον πελάτη τα παρακάτω στοιχεία μόνο μέσω email: Κωδικό παραγγελίας, κωδικό προϊόντος που θέλει να επιστρέψει, IBAN λογαριασμού του, με ποια κούριερ επέλεξε να κάνει την επιστροφή.

Υπενθυμίζουμε πως για να γίνει δεκτή η επιστροφή ενός προϊόντος θα πρέπει να είναι στην εργοστασιακή του κατάσταση με την συσκευασία του, το αποδεικτικό αγοράς και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής. Σε διαφορετική περίπτωση η επιστροφή δεν θα γίνεται αποδεκτή και θα επιστρέφει πίσω στον πελάτη.

Ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει στην παρακάτω διεύθυνση το προιόν μαζί με το συνοδευτικό αγοράς και την Φόρμα Επιστροφής συμπληρωμένη. Η αποστολή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με προπληρωμένη αποστολή μέσω κουριερ, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Οποιοσδήποτε άλλος τρόπος επιστροφής του προϊόντος στην εταιρία δεν μπορεί να γίνει δεκτός. Η εταιρία μας θα πιστώσει την αξία του προϊόντος στον λογαριασμό του πελάτη εντός 20 ημέρων από την ημέρα που θα παραλάβει το προϊόν και θα έχει περάσει και από έναν τυπικό ποιοτικό έλεγχο από το τμήμα επιστροφών.

Το δέμα προς επιστροφή θα πρέπει να σταλεί στην παρακάτω διεύθυνση:

ELEGRINA.GR
Εξυπηρέτηση Πελάτων – Τμήμα Επιστροφών
Διογένους 27
Θεσσαλονίκη, 544 53
2311 244088

-------------------------------------------------------------------

- Εκτυπώστε την Φόρμα Αλλαγής/Επιστροφής